2010. október 4., hétfő

Süss még nap, fényes nap... :)

Kedves olvasóim ismét köszöntöm önöket! Meg kell, hogy mondjam, hogy ilyen szép időben még soha nem láttam Salzburgot. Amikor először voltam itt esett egész végig az eső, és csak egy nagyon kicsit sütött ki a nap az utolsó napon. 10.-ben februárban jártam itt, úgyhogy csak a téli oldalát láthattam ezen gyönyörű városnak. De most amióta itt vagyok, már számtalanszor rácsodálkozhattam ezen gyönyörű hely varázsára, amelyet a lágyan fénylő napsugarak játéka formál még lenyűgözőbbé. :) Nagyon szép volt a mai nap is. Reggel szokásosan hideg volt, de a délelőtt második felében és a délutáni órákban, már olyan meleg volt, hogy pulóverre sem volt szükség. Süss még sokáig így kedves nap fivér! ;)
A mai nap egyébként nem történt semmi érdekfeszítő. A gyerekek mai is úgy rohangásztak, mint a kis őrült a folyosón, ahol mindig át kell sétálnunk, ha az osztályunkba megyünk. A tesi óra érdekes volt: az egyik osztálytársam leopárd mintázatú tréning ruhába jött tornázni, mert elvesztett egy fogadást. :) Érdekes volt, főleg azzal a napszemüveggel. :) Úgyhogy az utolsó két órán jó hangulat uralkodott. :)
Nos most röviden ennyit a napomról! Minden jót! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése