2010. október 26., kedd

Amtőr "Verjük a dobot, csapjunk a billentyűk közé" Team

Helló mindenki! Remélem, hogy kevésbé van otthon hideg, mint itt, bár ettől még nem nekem nem fog felolvadni a lábujjam. Meglehetősen lehűlt az idő, de legalább ma nem volt olyan szürke, borús. Szerencsére a nap egy időre előtolakodott a felhők mögül, de estefelé ismét elborult az ég.
Na de hagyjuk az időjárás jelentést, ennyi épp elég. Ha mégse akkor: http://www.salzburg.info/de/service/wetter.htm

Nos mit meséljek a mai napról? Egy tipikus őszi nap volt: evés, ivás, alvás, olvasás és dobolás két órán keresztül. Igazából ebéd után zongorázni indultam, végül "Verjük a dobot, csapjunk a billentyűk közé" mottó alatt belekezdtünk a Petivel egy közös zenekar felépítésébe. Ő ütögette a zongorát, ahogy csak bírta, én meg ütöttem a dobot ahogy csak tudtam. Nagyon örültünk a fejünknek (ahogy mondni szokták), hiszen megtaláltuk a dobütőket hosszú idő után. Egészen megtetszett ez a dobolás dolog. Mondjuk idáig is szerettem néha dobolgatni, de most végre kiadhattam magamból a bennem feszülő ritmust.
Este ismét lementem egy kicsit, de most egyedül. A kulcsot a tornateremhez ma is az egyik egyetemista fiútól kértem el. Tegnap ugyebár nem volt rá szükségem, mert tárt ajtók vártak. Ma azonban valahogy nem akart engedelmeskedni a zár. Végül kiderült, hogy mi a probléma: visszamentem megkérdezni, hogy biztos ez az a kulcs e a megfelelő, és akkor esett le a srácnak, hogy én nem is a fitnesz szobába akarok menni, hanem a tornaterembe. Ahhoz viszont sajnos egyikőjüknek sincsen kulcsa. Na szép! Akkor hogy fogok esős időben edzeni? Na sebaj, majd kiötlök valamit.
Nos ez volt a mai érdekfeszítő napom dióhéjban. Minden jót, kitartást a szünetig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése