2010. október 16., szombat

Hideg is volt, ködös is volt, de azért jó volt.

Köszöntöm ismét a kedves olvasókat! Ilyenkor már meg kell hogy mondjam eléggé hideg van Salzburgban. Egy kicsit nyomott az idő, ködös, felhős, de azért ez nem befolyásolta a napunkat (legalább is nekem nem). Ha a nap nagyobb része nem is, de az este igen érdekes élményeket tartogatott a számunkra. Például a Thomas és én megpróbáltuk angolul beszélgetni egy dél koreai fiatal pappal. Nagyon jópofa volt. Most egy évet fog itt tanulni Salzburgban. Még egy kicsit nehezen megy neki, de bele fog jönni. Én is beszélgettem vele egy kicsit angolul, bár nekem az angol nehezen megy, hiszen egyáltalán nem szoktam használni, vagy csak nagyon ritkán. Amit nem tudtam kifejezni angolul, azt elmondtam a Tominak (ő jobban tud angolul), ő meg lefordította neki angolra. Érdekes volt. Összességében szép este volt. A legjobban egyébként a vacsora tetszett nekünk: különböző országok specialitásait kostólhattuk meg, mint például izraeli maffint, török rizst, indonéz édes süteményt. Ja, jó volt, nem kicsit nagyon. Egyébként ma nem történt semmi érdekes: tanulás, tanulás és a változatosság kedvéért tanulás. Most az igazságot megvallva eléggé fáradt vagyok, úgyhogy...
Nos ez volt ma, holnap nem tudom mi lesz, csak azt hogy vasárnap (meg még több tanulás). Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése