2010. október 25., hétfő

Októberben ilyet se láttam még

Köszöntöm ismét azokat az embereket, akiknek nem volt jobb dolguk, mint hogy megnézzék a blogomat! Szerintem mindenki kitalálja, hogy mi lesz a mai beszámoló lényege, ugyanis mit csinálna egy diák az őszi szünetben: alszik, eszik, olvas, internetezik, alszik, eszik, olvas ... Tehát ez egy szakaszos sorozat, amelyet néha megszakít a tanulás szó. Bár ezen jelenség bizonyára személyenként változó, egyéntől függ a gyakorisága. És ki kell emelnem, hogy az alvásnak nevezett jelenség a domináns, hiszen rendhagyóan a szünetekben megsokszorozódik ezen jelenség jelentkezése, amely egy természetes folyamat.
Nos a mai fiziológiai állapotom hozzásegített ehhez az állapotba jutáshoz: aludtam egy csöppet, cirka két és fél órát. De kellett.
Ma leesett az első hó. Milyen szuper. Októberben emlékeim szerint még nem dobáltam hógolyót, úgyhogy ez újdonság volt a számomra. Reggel kezdet el esni, aztán egész nap hullt hatalmas pelyhekben. Végül az eső hatására nem sok maradt belőle délutánra.
Este azért úgy gondoltam kell egy kicsit mozogni, úgyhogy lementem a tesi terembe focizni. Nos meglepetésemre nem kellett egyedül, mert már egy egyetemista csoport fogadott engem: három lány meg egy fiú. Jót játszottunk, csak azt sajnálom, hogy a lány egy idő után kiállt, mert félt a labdától. Hiába próbáltam meg visszahívni. De legalább így volt szurkolónk.
Nos ez volt ma, röviden összefoglalva. Hómentes októbert kívánok(nekem nem nagyon jött be, de azért nem rossz)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése