2010. október 23., szombat

Kell egy kis kiruccanás

Nos mindenkit köszöntök, aki ellátogatott ide, ide ahova én is csak esténként nézek fel, hogy írjak valami okosat! Ember most mond meg, nem jó dolog a ministráns hétvége: nem hárman reggeliztünk (Peti, idős nénike, én) hanem 13 legalább. A vacsora hasonlóan alakult tegnap, illetve a mai ebéd és a mai vacsora is. A Peti egy kicsit ki volt, mert csendes reggelit akart, végül egészen összebarátkozott ő is velük (elvileg). Rendesek voltak. Ma is elhívtak minket a közös programra, de ma nem tudtunk elmenni. Illetve én igen, de aztán "meggondoltam magamat", ugyanis bicajjal mentem és úgy gondoltam kipróbálok egy másik útvonalat. Hát ki is próbáltam, de vagy egy órába telt mire visszataláltam a helyes útra. Itthon megnéztem a térképen, hogy hogy keveredtem el, és hogy merre. Nos csak annyit mondok, hogy majdnem a repülőtérnél kötöttem ki, de azért Stiegel sörfőzdénél megálltam. Igazából egy kicsit összezavart, hogy a Mönchs berg mögött van egy kis domb amit idáig nem nagyon vettem figyelembe. Na de mindegy a lényeg, hogy visszataláltam. Mi a tanúság: ha már ott vagy a sörfőzdénél be is mehetnél.
Az este még volt egy kis labdajáték, pontosabban golyó pankráció. Igazából focizásra készültem, de amikor benyitottam a nagy tornaterembe, mindenki egy méter átmérőjű gumilabdával püfölte a másikat. "Ezek az osztrákok megőrültek"-mondtam meghökkenve, majd én is belevetettem magamat a kreatív játékba.
Nos még egy dolgot meg kell jegyeznem: felemelő érzés a Rákóczi indulót fütyülni tusolás közben egy osztrák fürdőszobában.
Egyébként ma volt az 56'-os forradalom, a forradalom hőseinek az emléknapja. Remélem szép megemlékezések voltak odahaza. Övezze a harcoló hazafiak nevét dicsőség és tisztelet! Legyen hála áldozatukért! Isten áldja Magyar hazánkat!
Egy klasszis szavaival élve: én is annyi jót kívánok nektek, mint amennyit ti nekem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése