2010. október 28., csütörtök

Hosszú nap

Jó estét Magyarország! Mi a helyzet a jó öreg kurucföldön? Fáradtságom miatt ígérem rövidre fogom a mondandómat. Nos délelőtt is, délután is voltam a városban. Délelőtt 6 kerékkel, délután már csak kettővel. Ma ismét bebizonyosodott, hogy nem kis város ez a kisváros. Délelőtt amikor visszafele jöttem a Tudományegyetemtől rossz megállónál szálltam le, így egy kicsit többet kellett sétálnom a kelleténél a vonatállomásig. Na mindegy. Legközelebb, ha meghallom, hogy Theatergasse akkor fejvesztve menekülök a buszról.
Az esti városnézés "biciklihátról" kifejezetten felemelő élmény. Nagyon szép az esti kivilágított Salzburg, főleg a Müllnersteg-ről. Nagy élmény az esti bicajozás is. Csak egy kicsit az volt az érzésem, mintha mentőssofőr lennék, vagy valami ilyesmi. Ugyanis a dinamó olyan érdekes hangot adott ki, hogy nem is kellett csöngetnem, az előttem álló emberek már hatvan méterrel előttem félreálltak, hogy utat engedjenek nekem.
Hát igen hosszú nap volt.
Egyébként nagyon jól kiépített a helyi közlekedés: pár perc alatt bárhová eljuthat az ember.
Nos, erőt egészséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése