2010. október 15., péntek

Ez most már mindig így lesz? :)

Köszöntöm ismét a kedves olvasókat! Nem akarom elhinni, hogy amióta leírtam azt az egy mondatot, ne lett volna egy olyan nap, amelyiken ne lett volna valami meglepő, váratlan. De az élet valóban ilyen. Honnan tudjuk, hogy mi fog velünk ma történni. Megtervezzük életünket, és ez így van rendjén, de általában mindig akad valami ami egyáltalán nem úgy alakul, mint ahogy elgondoltuk. Ember tervez Isten végez! Vagy úgy is mondhatnánk, hogy ember tervezz, és hagyd hogy Isten végezzen? Az egyik kedvenc filmemben, a Számkivetettben is elhangzott egy fontos mondat (nem tudom pontosan idézni, de a lényeg a következő): érdemes ismét felkelni, ha jön a reggel, mert nem tudhatod mit vet ma a szigetedre a dagály. Egyébként ez a történet is milyen megrázó. Nagyon teszik ez a film, én az ilyen alkotásokat szeretem (  pl. a horror nem akad nagyon az ízlésem horogjára ;) ). Nos azért írom ezeket, mert ma este is történt egy váratlan dolog velem. Éppen fordítgattam, meg a neten beszélgettem, amikor cseh barátom, Tomi megkérdezte, hogy van e kedvem egy kis ünnepségre elmenni a tornaterembe. Mást terveztem, mégis máshogy alakult az estém: úgy döntöttem, hogy elmegyek, hiszen egyszer van ilyen ünnepség egy évben.(Egyébként ez a Bondeko ünnepe. Aki többet szeretne tudni, az látogassa meg a következő honlapot: www.bondeko.org). Nagyon jó volt. Megismerkedtünk egy pár új emberrel, beszélgettünk, nevetgéltünk.
Ma egyébként nem történt semmi különleges. Az első három órában valami előadás volt, amin mi nem vettünk részt, mert fontosabb dolgunk akadt: matematika konzultáción vettünk részt a differenciálszámítás és az integrálszámítás tudásunk elmélyítése végett. :) Német órán egy kis felelgetés volt. Szerencsére mi kimaradtunk belőle (egynlőre!!!).
Kíváncsi vagyok, vajon a holnap mit tartogat számunkra. Abban biztos vagyok, hogy egy nemzetközi vacsorát. Holnap ugyanis, a záró napon egy nagy vacsora várja majd a vendégeket este a tornateremben. Különböző népek jellegzetes ételei állnak majd a kóstolni vágyók rendelkezésére.
Nos a mai napról ennyit. Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése