2010. október 27., szerda

Irány a Mönchs Berg

Köszöntök mindenkit, aki ma este úgy gondolta, hogy ismét megnézi, mi szépet írtam! Egész jó nap volt, meg kell hogy mondjam, egészen jó. Délelőtt amikor tanulgattam, hirtelen megcsörrent a telefonom. Mondom ki a fene lehet az. Hát nem a fene, hanem a nyugdíjas tanár, aki a pártfogásába vett minket. Kérdezte, hogy nincs e kedvem egy kis kiruccanásra a városba. Ez vicces volt, mert éppen ma délutánra terveztem, hogy kinézek egy kicsit a városba. Nos természetesen rábólintottam. Sajnos a Peti nem jött velünk, mert neki fontos tennivalója akadt.
Vonattal mentünk. A város két megállónyira van innen. Egy jegyet is kaptam tőle, amit 24 órán keresztül használhatok minden közlekedési eszközön, korlátlanul. Úgyhogy még holnap délelőtt is érvényes ez a ticket, majd lehet, hogy kihasználom. Nos tehát vonattal mentünk a városba, majd gyalog folytattuk a túrát. Fel a Mönchs bergre majd le a Mönchs bergről. Egy kis séta az Óvárosban, majd egy kis teázás a ... most hirtelen nem tudom, melyik kávézóban, de nem a Tomaselli-ben. Jól esett egy kis meleg tea ebben a hidegben. Szép volt az idő, de majd le fagyott a kezem. Legközelebb most már vinni kell kesztyűt is. Tehát klassz volt. Lényegében ennyi volt a mai nap főbb eseménye. Most már mennem kell, nem koptatom tovább a billentyűket.
Üdvözletem mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése