2010. szeptember 24., péntek

Wandertag? Ja, ich mag es! :)

Köszöntöm ismét a kedves olvasókat! Ha azt mondom, hogy fáradt vagyok, igazat mondok, csak kicsit enyhén fogalmaztam. :) Nem fáradt, hanem nagyon fáradt vagyok. ;) Ma volt a Wandertag (túranap), amelyen én elvileg nem vettem részt. Na de csináltam én magamnak Wandertagot! ;) Gyalog mentem a városba, és gyalog is jöttem vissza. Azért ebben a "kisvárosban" is lehet nagy sétákat csinálni. ;)" A híd túl messze van"-mondtam magamban, miközben haladtam előre az Ignac-Harrer-Strassen. Ugyanis az volt a tervem, hogy ezen a főúton elsétálok a Salzach-ig, és az utamat a folyó partján folytatom tovább. De séta közben rájöttem, hogy a híd valóban túl messze van, és egy kicsit hosszabb ez az utca, mint ahogy gondoltam. De végül elértem célom. :) Nagyon szép volt, ahogy a fodrozódó hullámokon meg megcsillantak a nap sugarai. Szép idő volt. Remélem még sokáig így marad, bár Salzburg minden időjárási körülményke között gyönyörködtető (legalább is nekem). :) Kis utcák és zebrán való átkelések után elértem a Dómhoz, ahová a találkozót megbeszéltük kedves barátommal, aki elhozta nekem a "kis" csomagjaimat. De amíg nem érkeztek meg, addig gondoltam benézek a Dóm kapui mögé, és lám hol találtam magam, egy érseki mise közepén.
De ezt már csak holnap fogom elmesélni, mert amint említettem eléggé fáradt vagyok. Úgyhogy engedelmükkel most megyek, mert készülnöm kell a "tollas bálra". ;)
Holnap következik a második epizód, addig is minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése