2010. szeptember 17., péntek

Am Freitag

Ismét köszöntöm virtuális naplómban! Ma is én fogom egy röpke másfél oldal erejéig elkalauzolni önt egy salzburgi diák hétköznapjában. Tehát folytatódik a kaland. A fiúk még mindig bírják a kaját! ;)
Be kell vallanom, a mai nap majd belerokkantunk a tanulásba, olyan sok óránk volt. Pontosan kettő; egy német és egy angol. ;) Az angol óra gyorsan eltelt; a Petivel ismét külön kellett válnunk, ugyanis két angol csoport van, így én kerültem az egyikbe, a Peti pedig a másikba. Érdekes volt. Egész órán mindenki angolul beszélt. Ugye milyen érdekes, angolórán angolul beszélni. ;) A legtöbb idő azzal telt el, hogy mindenki elmondta, hogy milyen volt számára a nyári szünidő. Így végül nekem is be kellett számolnom a nyaramról. A legjobb az volt, amikor azt kérdezte tőlem, hogy voltam e valahol külföldön. Mondtam, hogy igen, Olaszországban a Nemzetközi Ministráns Találkozón, és találkoztam a Pápával. Erre mindenki felfigyelt. :) A következő kérdése az volt, hogy mit beszéltem vele. Aztán végül ki kellett őket ábrándítanom, hogy ez a találkozás 50 méter távolságból történt meg, tehát beszélgetésre nem nagyon volt alkalmam. ;)
Az irodalom óra gyorsabban telt, mint az angol. Az egyik percben még csak 5 perccel múlt el 10 óra, a másik pillanatban pedig már kicsöngettek. A tanár nagyon érdekes személyiség volt számomra. Csak úgy sugárzott belőle az a titokzatos jóság, tudás, bölcsesség. Nem emelete fel a hangját egy alkalommal sem, mégis amikor megszólalt, mindig síri csend honolt az osztályban. Egy komédiából olvastunk fel részleteket, amelyet nagy örömünkre a megadott oldalszámok alapján, hétvégén is kell egy kicsit forgatnunk. :) (G:E:Lessing: Nathan der Weise).
Hát igen, ez a tanítás nap se volt piskóta. De mondjuk azt figyelembe kell venni, hogy hétfőn és szerdán viszont délután is vannak tanítási óráink. :)
Délután végül is a biliárdozáson, az olvasáson és a függöny akasztgatáson (Wili visszatért, és a Peti is besegített :) ) kívül nem volt semmi különleges.
Ma este (ami miatt ilyen későn írok) tettünk egy kis kiruccanást Josef (Józsi :) ) cseh barátunkkal. Thomas most nem tartott velünk, mert éppen nagyon benne volt valamiben (emailozgatás vagy ilyesmi). Végül a kiruccanás a közeli kocsmába torkollott. ;) Nem kell megijedni, csak egy korsó sört ittunk. Legalább is én annyira emlékszem. ;) Nem is volt kedvünk többet fogyasztani e nemes nedüből, ugyanis 3 Euró körül volt az ára. :) Jót beszélgettünk. Kiderült, hogy Josef nem szereti a meztelen csigákat. :)
Nos most szerintem itt az ideje, hogy nyugovóra térjünk.
Majd jelentkezem.
Addig is minden jót! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése