2010. szeptember 23., csütörtök

Vorwarts! Vorwarts!

Köszöntöm a kedves olvasókat ismét! Hosszas küzdelem után végre sikerült bejutnom a blogomra. Valamiért nem akart beengedni (error). Ezért jó a jegyzetfüzet. Érdekes, hogy valahányszor próbáltam bele írni, mindig "beengedett". ;) Na de nem a technika ellen beszélek, de ha már ötödjére nem sikerül a belépés, egy kicsit pipa lesz az ember. :)
Először is tiltakozom a Peti kijelentése ellen, miszerint "szétröhögtem a belemet". Bár be kell vallanom, párszor a füzet mögé bújtam, hogy elrejtsem az órán rámtámadó ingerekre adott intenzív reakciómat. ;) A Peti se bírta sokáig. :) Meg kell állapítanunk, hogy az osztrákok is tudnak (bocsánat a kifejezésért) hülyék lenni. :) De egy idő után már eléggé gyerekesek voltak. :)
Na de hagyjuk ezt. Inkább a mai napról írok. Egész jó óráink voltak. Az első lyukas volt. A második és harmadik BE illetve M. Ez annyit tesz: Bildnerischeerziehung und Musik. És ez annyit tesz mint: rajz és zene. Ahogy szokás én erre a Peti arra.  A Petit számonkérték, engem pedig megdicsértek, hogy milyen szépen tudok rajzolni. :) Ugye Peti rajzra kellett volna jönnöd. ;) A feladat továbbra is a következő volt: készíts egy rajzot, amelynek témája: Amikor én szék voltam. Érdekes munkák születtek. :) Egyébként ha még nem mondtam volna az osztályfőnökünk a rajztanár. Nagyon kedves ember. :)
A matek óra ma nem volt olyan vészes mint tegnap, de azért itt is voltak afférok. Én leginkább az előttem lévő gyerek hülyeségein szoktam egy kicsit mulatni, aki alapból úgy néz ki és úgy is beszél, mint egy rajzfilmfigura. :) Ezt a felismerésemet a Peti is megerősítette. Na de nem akarom kifigurázni, mert rendes gyerek egyébként. :)
Vége lett a szünetnek és máris kezdődött a német óra. Meglepetésünkre nem a megszokott bölcs tanító jött be az órára, hanem egy csinos, középkorú hölgy, aki érdekes feladatot adott az órára. Újságokat osztott ki, amelyekből ki kellett választanunk egy cikket, majd azt elolvasva, összefoglalni a tartalmát, valamint kiírni a fontos szavakat. Aztán önkéntes alapon előadást lehetett tartani, mármint az elején, aztán már izgulni kellett, hogy... De csak negyed óra maradt, úgyhogy... De érdekes volt.
A töri tanár kisugárzása valóban tiszteletet parancsoló, de én azért nem remegek tőle, mint a Peti.:) Legalább is idáig még nem volt nyomós okom rá. :) De ha már ennyit emlegetem a Petit, aki esetleg nem ismerné a blogját: www.petisalzburgban.blog.hu
A töri órán egyébként most a hidegháborúról, a rendszerváltozás előtti időkről tanulunk. Nagy örömünkre egy párszor már letesztelte a tanár úr a töri tudásunkat. :)
Ez volt az utolsó óra. Na de már vége is a napnak? Dehogy! Hosszú lesz még a délután! ;)
Na de azt a hosszúságot kicsit lerövidítem, tekintettel arra, hogy már kicsit késő van. A délután végül is különösebb eseményt nem tartogatott a számunkra. Az esti foci azonban kifejezetten jó volt. :) Csak azt sajnálom, hogy nem jött a el a szurkolócsapatunk, akik bátorítottak volna minket: Vorwarts! Vorwarts!
Holnap túranap lesz amire csak a Peti megy, mert nekem elhalaszthatatlan dolgom akadt: egy kedves barátommal fogok találkozni, aki nagy áldozatot hozott, magával cipelte a csomagomat. :)
Hát mára ennyi jutott. Akinek ez nem elég, nézze meg a Petiét! ;)
Majd jelentkezem, addig is kitartást, minden jót!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése