2011. február 27., vasárnap

"Sie kommen!"

"Közelednek!" Ezzel a mondattal ezen a héten többször is találkoztam már, a hét két egyik legfontosabb eseményénél. Köszöntök ismét mindenkit ezen a téli esős napon! Hogy a tél meg az eső hogy került össze, hát el kell jönni Salzburgba, és meg kell nézni, és akkor már semmilyen kételye nem lesz a kedves olvasónak afelől, hogy ez itt valóban így van. Egyébként visszatérve, hogy mi is az a két egyik legfőbb esemény, mindjárt megvilágítom. Csütörtökön az első óránk mindig szabad, aztán pedig öt óránk van egymás után. A második és a harmadik az rajz vagy ének, attól függ, hogy mit választottunk. Hát a Peti éneket választott, én meg rajzott, így ilyenkor mindig elválnak útjaink. Most is így történt.Igen ám, de kiderült, hogy a franciásoknak most valamilyen színházi előadása van, így mindkét csoport létszáma meglehetősen megcsappant. Mi pontosan számítva összesen öten voltunk. A rajtanárnak, aki mellesleg az osztályfőnökünk, az az ötlete támadt, hogy elmehetnénk a malomba kávézni. Hát jó, legyen úgy, de nekem még fel kellett mennem a szobámba elintézni pár dolgot. Kicsit elhúzódtak a tennivalóim, így amikor lementem, már senkit sem találtam a megbeszélt helyen, de azért ez miatt nem hátráltam meg, hanem én is elindultam az Europark irányába. Mivel nem találtam sehol őket, úgy gondoltam, hogy benézek egy kicsit a Saturn elektronikai üzletbe, és megnézek egy pár dolgot. Hát aki keres, az talál, és én kerestem, és találtam is. Hogy mit? Klassz filmeket németül. Most akció van, így nem hagyhattam ki ezt a lehetőséget. Például a 3 Gyűrűk Ura díszdobozban 10 Euróért az nem is rossz szerintem. Úgyhogy a nap további része most filmezéssel telt el. Érdekes volt az ismert mondatokat németül hallani. "Sie kommen!" "Közelednek" -a jól ismert mondata Gandalfnak, mielőtt Pipin ébresztőt fúj az orkoknak. Tehát jót moziztam. A másik esemény, amit ehhez a mondathoz lehet kötni a magyarok érkezése. Pénteken ugyanis megérkezett az ez évi cserediákprogramnak a csapata. Az érkezés előtt negyed órával az igazgató úr felhívta őket, hogy hol járnak. Aztán megkérdeztem, hogy mi a nagy helyzet, és ő csak viccesen ennyit mondott: "Sie kommen.".
Egyébként nem csak ilyen események jöttek e hét során elébünk, hanem tanulmányi dolgok is. Szerdán filozófia pótdoga, illetve közös földrajz előadás.
Szombat este egy kicsit kiruccantam a városba, pontosabban már éjszaka volt. Egy rock koncertre kaptam meghívást, amit elfogadtam. Később kiderült, hogy ez egy verseny, és az is, hogy ezen a versenyen részt vesz egy olyan banda is, amelynek tagjai a mi iskolánk diákjai. Na és ki nyerte meg a versenyt, mármint az első helyet? Hát persze, hogy ők! Guess Why, cool!!!!!! De a BurnOut Trial is jó volt, ahhoz képest, hogy csak a tizedik helyet kapta. Szerintem a második helyet simán oda lehetett volna ítélni nekik.
De a ma este sem maradt el program nélkül. Szokáshoz híven ma volt a közös mise a magyarokkal és a vendéglátó osztrák diákokkal. Aztán pedig irány a Sternbrau, ahol vacsora ingyen volt, ugyanis a házigazda minden magyar számláját állta. Jó volt! Beszélgettünk, iszogattunk, tehát nagy eszmecsere volt, amellett, hogy degeszre ettük magunkat.
Na megyek, mert holnap síelés. Minden jót!
Szép hetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése