2011. február 6., vasárnap

A második a héten

Hát igen, ez a hét most nagyon extra, két bejegyzés. De az előző viszont nagyon "böjtös" volt. Köszöntök ismét mindenkit! Ma egy kicsit rövidre fogom a mondanivalómat, de azért megpróbálok minél átfogóbb képet nyújtani erről a hétről. A hétfői nap nagy kihívás volt, főleg a Petinek, mert ő részesült is belőle. Egy három órás angol tesztet kellett megírni, ami egy kicsit nehezebb volt, mint egy közép szintű érettségi. Így én nem vállalkoztam rá -annak ellenére, hogy eleinte terveztem -, hiszen én még érettségit se írtam, bár azóta fejlődtem, de még nem éreztem úgy, hogy készen állok egy ilyen próbára. Na de legközelebb már én is beállok, pontosabban beülök a az angol "schularbeitosok" közé. Ez a nap a búcsú napja is volt: este folyt le az utolsó tesi óránk az eddigi tesitanárunkkal. Természetesen, hogy jó szívvel emlékezzünk rá, az egész órát játékkal töltöttük.
Szerda este nem csak a Gyertyaszentelő Boldogasszonyt ünnepeltük, hanem az egyik osztálytársunk 18. születésnapját. Egy közeli szórakozóhelyen, kocsmában, a Raschhofer's sörözőben az Europark mellett volt ez a kis szülinapi összeruccanás. A házigazda minden italt és ételt állt, de hát akinek az apjának Hammerja van, az megengedheti magának.
A csütörtöki rajzóra ismét érdekes feladatott tartogatott a számunkra: folytattuk a linómetszést. Érdekes technika, de kicsit időigényes. Jövő órán már be kell fejeznünk, és utána pedig elkezdünk egy egyéni projektet, amit mindenkinek meg kell csinálni. Este elméletileg ismét elmentem volna megnézni, hogy hogy van az Augustiner csaposa, de sajnos lekéstem a programot. Kicsit előbb mentek el a megbeszéltnél a többiek. De sebaj helyette itt maradtam nyelvtanozni a Tomival, az egyik cseh fiúval, meg egy albán egyetemistával.
Ez a hétvége sem telt el program nélkül: elmentünk, vagyis hogy elmentem a Salzburgi Magyar Kör gyűlésére. Sajnos a Peti nem jött el, mert lebetegedett. Eléggé családias hangulat volt, nyolcan voltunk. Ez volt az első ilyen alkalom, amin részt vettem, és nem bántam meg, hogy elmentem.
Nos ennyit erről a hétről! Minden jót! Sok sikert az életben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése