2010. november 7., vasárnap

És ez a nap is eljött

Köszöntök minden olvasót, akik türelmesen kivárták az első összefoglalót és most kíváncsian várják az érdekfeszítő beszámolót! Nos igen, az első egy hét utáni beszámolóm, ami most nem lesz túl terjedelmes, mert későn jutottam most ide a géphez, így nincsen sok időm terjengős visszaemlékezéseket leírni. Hát sok minden történt a legutóbbi bejegyzésem óta. Voltak izgalmas és kevésbé izgalmas pillanatok. Volt egy pár templomlátogatás, egy pár bevásárló körút az Europarkban, egy pár izgalmas óra és persze egy kis munka. Érdemes gyakran benézni a városba, legalább heti rendszerességgel, mert nagyon klassz programok vannak, és ha még se lenne semmilyen szórakoztató rendezvény, ott van Salzburg óvárosa a gyönyörű számos történelmi időt átélő épületeivel, a gyönyörű román,barokk kori templomaival. Az egyik legszebb templom szerintem a Dóm után a Franziskaner Kirche. Tegnap este voltam ott. Felhős volt az ég, az utcában sejtelmes fény világította meg a falakat. Megfoghatatlan, elmagyarázhatatlan érzés fogott el, amikor besétáltam ebbe az utcába és felnéztem ezen gótikus templom karcsú, felhők felé törő tornyára. Hatalmas élmény volt számomra. Kicsit úgy éreztem, mintha egy másik világba csöppentem volna, és talán igaz is volt.
Nos ez a három nap nem volt túl nagy megterhelés. A szünet utolsó napján még volt egy kis almaszedés, úgyhogy már be voltunk izzítva, mind fizikailag, mind szellemileg, mind lelkileg. Természetesen tartani kell a szintet, úgyhogy csütörtök délutánra is kaptunk egy kis munkát: levélösszegerebjézés.
Ma együtt ministrált a nagy csapat (Tomit kivéve): Josef, Peti és én, na meg egy kis leányzó együtt szolgáltunk az oltárnál több kevesebb sikerrel. Na nem volt rossz, csak volt egy pár baki, de tudjuk, hogy van ez: mi tudjuk, a hívek meg nem. Benne van a pakliba egy pár hiba is, ami természetes.
Egyébként ez nem valami véletlen folytán jött így össze. Ma este volt a megemlékező mise Pater Arthurért, ahol rengeteg ministráns tett szolgálatot, így kellett valaki aki helyettesíti a törzsministránsokat a délelőtti misén.
Pater Arthut nagyon kedves, barátságos ember volt. Nagyon lesújtott amikor megtudtam, hogy elhunyt. Isten nyugosztalja, adjon örök nyugodalmat neki! Adja Isten, hogy mindig megtartsuk emlékezetünkben ezt a nagyszerű embert!
Minden jót a következő bejegyzésig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése