2010. november 14., vasárnap

Kopasz fák az ablak előtt

Hallo mindenki! Gyorsan telik az idő, főleg most hogy így visszapillantok az elmúlt hétre. Istennek hála szép időnk volt, bár párszor azért eléggé borús volt az ég, de minden napra jutott egy kis napfény. Ma viszont egy felhő sincs az égen. Nem is tudom meghatározni milyen idő van most; egy kicsit őszies is, de van benne egyfajta tavaszi hangulat is. Nagyon érdekes.
Most ismét az a feladat áll előttem, hogy rövid összefoglalót írjak az elmúlt hétről.
Most van itt az iskolában egy 20on éves lány, aki amerikából jött, gondolom gyakorlaton van vagy ilyesmi. Hétfőn hozzánk is benézett. Az óra kezdetén egy nagy csomag drazsét borított ki az egyik asztalra, amiből elvileg mindenki négyet vehetett volna, na de persze, hogy az édesszájú osztrákok jól belemarkoltak. Ezután derült ki, hogy mindenkinek annyi mondatot kell elmondania magáról angolul, amennyi drazsét magához vett. Ezután a játékos bevezető után az óra még játékosabbra fordult: elkezdtünk maffiát játszani. Egy maffiózó életben maradt. A fenébe is elszúrtuk!
Ez a hét sem maradt el munka nélkül, bár most csak nekem kellett egyedül segédkeznem. Így együtt dolgoztam az iskola asztalosával, a jelenlegi polgári szolgálattevővel. Hogy mit takar sz utóbbi? Nos itt Ausztriában mindenkinek az érettségi után egy évig valamilyen "közhasznú" szolgálatot kell teljesítenie: vagy katonaként vagy polgári szolgálattevőként. Nos ő nem az érettségi után, hanem most teljesíti ezt a szolgálatot.
Pénteken volt egy kis focizás, amire meghívták a Josefet és engem, tudván, hogy a többiek úgyse érdekeltek ezen a téren. Hát nem semmi volt. Egy idő után azt hittem, hogy megfulladok. Mostanában nem sokat futottam, és hát másfél órán keresztül állandóan futkorászni, hát nem mondom... De jó volt a végére egészen belejöttem. Csak nekem nem csatár szokott lenni a pozícióm, de most már ennek is eljött az ideje. Meg azért is kellett olyan sokat futkározni, mert hárman voltunk egy csapatban.
Tegnap volt itt egy kis koncert, valamilyen szimfonikus zenekar. Egy kicsit belehallgattam egészen jó volt, főleg, hogy a belépés ingyenes volt. Ezért jó ez a nagy iskola, mert sokféle rendezvény befogadására alkalmas, főleg, hogy két eléggé nagy tornaterme van.
Ja és még valami. Irodalom órán megnéztünk egy filmet a híres Friedrich Schillerről. Valamilyen új feldolgozás, de nagyon élvezetes szerintem. Érdemes megnézni. (Bár a Petinek nem nyerte el a tetszését)
Nos röviden ennyit erről a hétről.
Minden jót a következő hétre, erőt és kitartást a küzdelmekhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése